تاریخچه‌ی ‌MRT

درباره‌ی ما بیشتر بدانید

درباره‌ی ما

تجربه‌های دورانی که گذشت، درس‌ها و آموزه‌های دینی و اعتقادی ما را که همواره از پدر بزرگوارمان مرحوم حاج علی اصغر تقی‌زاد که از بزرگان و معتمدان صنف ابزار و یراق تهران بودند آویزه‌ی گوشمان داشتیم نسبت به بایدها و نبایدها و خط قرمزها و احکام حلال و حرام در حوزه‌ی اقتصاد و کسب و کار را به عمق جانمان و در رگ وریشه‌ی باورمان جای داد.

در نتیجه این باور و اعتقاد دریافتیم که تنها در سایه‌ی کسب و کار حلال و مطابق با دستورات شریعت مقدس و رعایت انصاف و رضایت قلبی مشتری و دعای خیر مصرف کننده است که می‌توان به نتیجه‌ی مثبت و موفقیت و پیشرفت و سعادت کسب و کار رسید و تنها با این روش است که می‌توان به سود با برکت و به آسایشی همراه با آرامش و شهرتی همراه با آبرو و اعتبار دست یافت.

پس با این نگاه و اعتقاد همواره در تلاش بودیم و خود را موظف می‌دانستیم اجناسی با کیفیت و عمری طولانی و با قیمت‌هایی منصفانه و نازل تقدیم مشتریان عزیزمان کنیم.

لذا با داشتن این شناسنامه‌ی کاری لازم بود برندی برای خودمان دست و پا کنیم، این جا بود که  MRTآرم اجناسمان شد.

از آنجائیکه باید جواب اعتماد مشتریانمان را به نحو احسن و شایسته می‌دادیم باید بهترین و بی‌سابقه‌ترین گارانتی را روی اجناسمان می‌گذاشتیم، یعنی همین گارانتی مادام العمر که سالیانی‌ست چون ستاره‌ای بر تارک اجناسمان می‌درخشد و با افتخار این شعار معروفمان را با همه‌ی اعتقاد و باورمان مطرح کردیم که «ابزار را یک بار باید خرید» یعنی اطمینان و باور خودمان به کیفیت محصولاتمان.

امیدواریم تا همیشه‌ای که افتخار خدمت به مشتریان عزیز و بزرگوارمان را داریم رضایت قلبی و دعای خیر آنها بدرقه‌ی راه‌مان باشد.

سلام دوستان و همکاران گرامی به دکه‌ی پراز مهر و صفای خودتان خوش آمدید. از اینکه مارا قابل دیدید، سری به ما زدید و لطفتان را شامل حالمان کردید، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

اگر بخواهید مختصری از تاریخچه‌ی شروع کارمان را بدانید ناگزیر باید سفر کوتاهی به گذشته حدود ۳۰ سال پیش داشته باشیم؛ سفری به روزهای سخت و دشوار و پر التهاب. روزهایی که حتی برای یک مکاتبه‌ی ساده با کشورها و کارخانه‌های طرف معامله باید هر روز از پله‌های ساختمان مخابرات میدان توپخانه (امام خمینی) بالا می‌رفتیم تا به طبقه‌ی تلکس می‌رسیدیم و صندوقچه‌ای را که به همین منظور در اختیارمان گذاشته بودند تا اگر احیانا” جواب تلکسی که مثلا هفته‌ی پیش یا 10 روز پیش زده بودیم، آمده بود را ببینیم.

هنوز شادی و شیرینی لحظه‌هایی را که بعد از روزها صبر و تحمل و رفت و آمد به مخابرات جوابی دریافت می‌کردیم را حس می‌کنیم و همچنین نگرانی و تلخی روزهای طولانی‌‌ای را که برای رسیدن نمونه‌ای از اجناس درخواستی‌مان برای اطمینان از مغایر نبودن با سفارشاتمان تحمل می‌کردیم یادمان نرفته است.

و هیچگاه اضطراب و دلهره‌های زمان جنگ تحمیلی را از یاد نبردیم هنگامیکه راه‌های دریایی و خشکی ناامن بودند و تنها راهی که با ریسک زیاد باز بود و امکان استفاده داشت راه آهن بود و زمانیکه کانتینرهای اجناسمان از چین به مقصد باکو، از طریق راه آهن و قطار باری راه می‌افتاد‌، به دلیل ناامنی و ازدحام بار، با تاخیر زیاد و بعد از ماه‌ها انتظار و اضطراب به باکو می‌رسید و هنگامیکه برای ترخیص به گمرک باکو مراجعه می‌کردیم، با اوضاع نابسامان، نامنظم و بسیار به هم ریخته گمرک مواجه می‌شدیم و روزها طول می‌کشید تا از منطقه‌ای دور دست بتوانیم کانتینرهایمان را پیدا کنیم.

این گوشه‌ای از شرایط سخت و دشوار روزهای پر التهاب دوران جنگ تحمیلی در گذشته بود. حالا از این روزگار که بگذریم آنچه برایمان مانده درس‌هاییست که از تجربه‌های تلخ و شیرینش گرفتیم که مهمترین آن‌ها توکل به خدای متعال و ایمان به لطف و رحمت بی انتهای او و اعتقاد به رزاقیت‌اش و اطمینان کردن به قوانین الهی و شریعت نبوی و سیره و روش علوی است.

مدیران راه تجارت – MRT

MRT

تولیدکننده ی ابزار با گارانتی مادام العمر