مقالات

با مدل های مختلف دریل های شارژی آشنا شوید

با مدل های مختلف دریل های شارژی آشنا شوید

امروزه دیگر در فروشگاه های ابزار و یراق دور و اطراف شهر و بازارهای  ابزار و یراق مخصوصا حسن آباد ، دیگر بدین شکل نیست که مغازه ای دریل های شارژی (بی سیم) موجودی نداشته باشد ،  بنابراین ، پر کاربرد بودن اینگونه دریل ها بر کسی پوشیده نیست ، اما بهتر است که این را بدانید که اینگونه دریل ها دارای انواع گوناگون و کاربردهای گوناگونی هستند ، در این مقاله شما را با انواع دریل های شارژی آشنا خواهیم ساخت.

دریل پیچ گوشتی شارژی :

 

دریل پیچ گوشتی ، جزئی از دریل های شارژی محسوب می شود ، دریل های شارژی پیچ گوشتی ، امروزه دیگر به یکی از پرکاربرد ترین ابزارها در صنایع به حساب می آید .معمولا دریل های شارژی پیچ گوشتی شارژی دارای ولتاژهای 2.4 تا 10.8 می باشد.

دریل های شارژی پایه دار :

 

دریل های شارژی پایه دار یکی دیگر از انواع دریل های بی سیم است که متناسب با نیازهای بسیاری از صنعت گران است .اینگونه دریل ها ، علاوه بر دارا بودن ویژگی دریل های پیچ گوشتی ، دارای قدرت  و قابلیت بیشتری می باشد.یکی از ویژگی هایی که اینگونه دریل ها دارند ، این است که می توان به راحتی سرعت چرخش مته ، را تنظیم نمود .
دریل های شارژی پایه دار یکی از پرکاربردترین ابزار ها برای سوراخ کاری در چوب و فلزات می باشد . ولتاژ اینگونه دریل ها بین 9.6 تا 18 متغیر است.

دریل های پیچ گوشتی شارژی ضربه ای :

 

یکی از دیگر انواع دریل های شارژی دریل های ضربه ای می باشند که برای تولید و ایجاد وسایل بسیار پر کاربرد هستند ، اینگونه دریل ها برای حفاری استفاده نمی شوند ولی برای ساخت و ساخت یکی از پرکاربرد ترین ها می باشد ، ولتاژ اینگونه دریل ها معمولا بین 14.4 تا 20 ولت می باشد ، دریل های کرون ، یکی از پیشروان ارائه اینگونه دریل ها می باشند.

دریل های شارژی چکشی :

 

یکی دیگر از اعضای خانواده دریل های شارژی ، دریل های بی سیم است که هدف اصلی اینگونه دریل ها معمولا آجر ها و بتون ها می باشند.اینگونه دریل ها معمولا از انواع دریل های دیگر دارای وزن بیشتری می باشند و ولتاژ آنها بین 18 تا 36 ولت متغیر است.