مقالات

چرا باید دریل های بی سیم خرید؟!

چرا باید دریل های بی سیم خرید؟!

به طور معمول ، ابزار های بی سیم عموما از ، دارای ارزش قیمت بیشتری هستند ، دریل های بی سیم نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند ، اما حتما دلایلی وجود دارد که دریل های بی سیم از دریل هایی که دارای سیم هستند گرانتر می باشند ، در این مقاله دلایل استفاده از دریل های بدون سیم را شرح داده ایم.

به دلایل از از دریل های بی سیم استفاده می شود:

  • زمانی که شما دور یک منبع برق (پریز برق) می باشید .
  • زمانی که می خواهید کاری را بر روی نردبان و یا پشت بام انجام دهید.
  • زمانی که برق قطع شده باشد.
  • استفاده از دریل های بی سیم زمانی که استفاده از سیم می تواند بسیار خطرناک باشد.

 

یعضی از فروشندگان و برخی دیگر بر این باور هستند که شارژ دریل های بی سیم بیشتر از 20 دقیقه دوام نمی آورند ولی واقعا اینگونه نیست ، شارژ دریل های بی سیم به دما بسیار حساس هستند ، اگر اینگونه دریل ها در 20 درجه سانتی گراد باشند ، شارژ آنها حتی می تواند به مدت یک شبانه روز کامل دوام بیاورند.

در صورتی که شما از دریل های بی سیم در محیط های باز می خواهید استفاده کنید پیشنهاد میکنیم که زیاد دریل های گران قیمت خریداری نکنید ، به دلیل اینکه اینگونه دریل ها دارای چرخ دهنده های پلاستیکی هستند که بین موتور قرار دارند .
درجه گشتاور دریل های بی سیم به میزان هزینه دریل ها افزایش پیدا می کند ، یکی از دلایل تفاوت قیمت ها در دریل های بی سیم مقدار گشتاور آنها می باشد.

باتری های دریل های بی سیم دو نوع می باشند :

  • دریل های شارژی نیکل کادیم
  • دریل های شارژ لیتیوم

دریل های شارژی نیکل معمولا برای سنگ تراشی ، فولاد و چوب استفاده می شود و دریل های شارژی لیتیوم معمولا برای صنایع چوب استفاده می شوند.

باتری های لیتیوم به دلیل اینکه سبک تر و نگه دارنده شارژ بیشتری نسبت به نیکل کادیم هستند ، گرانتر می باشند ، معمولا هم کاربران سعی میکنند که دریل های با شارژ لیتیوم خریداری نمایند.