در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 9 24 36

سوهان تکی

سوهان تکی ( ام آر تی ) در سایز های مختلف (6 /8/10/12) تحت لیسانس کارخانجات jk هند تولید شده ، مهندسان متخصص به این عقیده اند شیارهای سوهان به صورت ضربدری قدرت و تحمل سوهان را با لا برده و در طول عمر سوهان موثرند . چهار وجه بودن سوهان ام آر تی از دیگر مشخصه این محصول میباشد گارانتی مادام االعمر سوهان های ام آر تی این سوهان را از رقبای خود متمایز کرده است .

سوهان سری

سوهان های سری 5 عددی ام آر تی با دسته های ضد تعریق قابلیت کار را برای حرفه ای ها راحت کرده است . سوهات تخت ، سه پهلو ، گرد ، نیم گرد و چهار گوش تمام نیاز شما را در برمیگیرد گارانتی مادام العمر سوهان سری ام آر تی امتیازی است که کیفیت ما را تضمین میکند .

قیچی های ورق بری

قیچی های ورق بری ام آر تی در 3 مدل برش ( چپ بر، راست بر ، مستقیم بر ) به بازار ایران عرضه شده است . ابتکاری نو در تیغ های قیچی ورق بری ام آر تی موجب شده که برش بسیار سریع ،روان و بدون لغزش صورت گیرد. دنده های بسیار ریز بر روی تیغه با بالاترین تکنولوژی ها انجام شده . استحکام بالای دسته با تیغه به جهت وجود 4 پیچ فیکس میباشد .دسته ضد تعریق، کار را برای حرفه ای ها در مدت زمان طولانی راحت تر کرده است .

کاترها

کاتر های ام آر تی در 2 مدل اتومات و پیچی ( دستی ) عرضه می شود کیفیت بالا در تولید بدنه کاترها و استفاده از تیغ های اعلا و بسته بندی منحصر به فرد ، این محصول را برای فروشندگان از مابقی اجناس مشابه متمایز کرده است . کاترهای ام آر تی دارای گارنتی مادام العمراست .

مغارها

مغارهای ام آر تی تشکیل شده از چهار مغار در سایزهای ( mm6 " 4/1، mm12 "2/1، mm 18 "4/3، mm24 "1) از ویژگی مغارهای ام آر تی ضربه خور بودن این محصول است محل ضربه خور انتهای مغار با میله ای ضخیم به تیغه ابتدایی متصل است ، این امر باعث مقاوم بودن در برابر ضربه و عمر طولانی میشود . تیغه های مغار با بهترین دستگاه های روز دنیا تراش داده شده است . گارانتی مادام العمر مغار ام آرتی از ویژگی های منحصر به فرد ماست .